I am beyond god • I am human

Isch, trött Bambi som bloggar när orken inte räcker till något annat. Stannade hemma idag för att sova ut och ta itu med allt satans skolarbete som trycker.. men när älskling åkte imorse kunde jag inte somna om så jag blev sittandes här istället.

Jag och mamma har snackat tatuering och kommit fram till att det vore den ultimata födelsedagspresenten/julklappen till mig så förhoppningsvis är de det som väntar i december månad. Jag kan inte komma på något annat jag skulle vilja ha lika gärna. Julen har liksom förlorat sin charm iochmed att man växer upp, så trist att det blir så. När man märker att man faktiskt inte blev så mycket lyckligare med den där presenten som man alltid velat ha eller när man känner att plånboken är så otillfredställande tunn då man vill ge alla nära och kära precis det dom vill ha.



Firade 3 månader med älskling i söndags <3 Sjukt kär just nu, jag som skulle vara singel tills jag var 18 X'D Men för 2 år sedan blev jag kär i en Johan och nu äntligen blev det vi ändå efter allt velade. Jag älskar så innerligt! Ett sinnestillstånd jag inte trodde jag skulle orka med igen, men har man något val när man kidnappas av ett så energiskt och eldigt hjärta ?  Jag är så töntig -_-"♥ Min underbara vädur ! 

 

Tittade på en geishas memoarer med fido i måndags. Min favoritfilm över allt annat ! Jag vill vara en geisha med långt svart hår och fina kimonos :'( Så vacker och graciös !


Förhoppningsvis blir det deathstars i gävle på halloween. Man ska klä ut sig men vad ska jag vara då >_<" ? Satans kul det skulle bli iaf. Puss på linda för det ♥ Längtar efter halloween nu!



Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0