Juicy

Lyssnar på Nothing else matters med Apocalyptica. I bakgrunden står tv:n men på i låg volym för att lägenheten ska kännas mindre ensam. Jag är så töntig som snart är 18 år men fortfarande är mörkrädd.  

Ska köpa snoddar idag och försöka sätta i dreadsen själv. Jag är sjukligt sugen på dreads igen. Jag tog ut dem för att jag skulle kunna prova stundentmössa och nu saknar jag dem så sjukt mycket. Blir nog dock bara svarta dreads den här gången så att jag kan matcha dem med allt möjligt istället för att vara låst. 

En bild på mig med de gamla svarta dreadsen <3

Ska snart gå till bussen för att åka på praktiken på CUL. Magen kurrar så jag ska försöka hinna till hemköp innan jag börjar och unna mig själv lite yoghurt :)



Puss

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vart på CUL håller du du till då?

Tycker man borde ha sett dig springa omkring. :P

2009-10-20 @ 12:48:36
URL: http://whisky.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0