Babyflesh and candy

Tuggummit har tappat smaken, precis som vardagen. Jag är trött, halvflummig och vardaglig.. och undrar egentligen om jag ens har ett liv att omformulera till ord och lägga här på bloggen :P Rummet jag befinner mig i är mörklagt så de blå väggarna tycks flyta ut i illusionen av ett större rum. Jag längtar tills natten.. då jag kan gå ut och titta på stjärnhimlen som facinerar mig så. Johan, min älskade galning, har berättat att den ska vara speciellt förtrollande här i Hassela.




Senaste bilden på mig ♥


Jag är så ofantligt, extremt, berusande, underbart, sjukt jävla kär! Efter salta tårar och ångest i ensamma rum trodde jag aldrig att jag ens skulle låta mig själv ge mig så fullständigt åt någon igen.. och jag är fullkomligt livrädd! Men jag kan inte stoppa mig själv från att bli beroende och nervkittlande förälskad.. snälla, ta aldrig slut

Jag fick för övrigt reda på idag att en person jag gått med i samma klass i två år då jag bodde borta i Edsbyn har dött i en olycka. Även om vi inte alls hade någon kontakt känns det skrämmande att någon man kännt plötsligt kan sluta existera.

Nu ska jag passa på att pussa sönder min Johan ♥

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0