Chaos Inject

Huvudet dunkar och behovet efter en satans stark värktablett växer sig allt starkare. Resultatet är en skadad koncentrationsförmåga som jag hade väl behövt inför pluggandet. Jag är trött, hungrig och en smula orättvist hormonell mot de i min närhet. En alltför lättväckt irritation kliar innanför tinningarna som jag helst skulle vilja få utlopp för.


Jag har spenderat dagen studerandes kring ämnen som jag annars finner väldigt intressanta men som på grund av tröttheten blivit så mycket svårare och jobbigare. För att överrösta sätter jag igång lite lugn meditativ musik. Vad vore vardagen utan sin egen stämningsmusik att färglägga händelserna med. *suckar lätt och masserar tinningarna*

Ögonlocken känns något tyngre. Inte överdrivet märkbart men så pass så att tanken av en mjuk, varm säng med ännu mjukare täcken och kuddar nästan får mig gråtfärdig. Att dra av sig vardags skitiga kläder och krypa ner i sängen snabbt så att september kylan i lägenheten bara hinner snudda vid huden. Att sedan få placera fingertopparna på det mjuka tyget och borra in ansiktet i kudden, smink eller inte! *drar lätt i dreadsen för att lätta trycket på mitt bultande huvud*

 

 

Innan jag stänger datorn för att tvätta av mig sminket och krypa ner tätt intill min älskling skulle jag vilja använda ett par rader till att be om hjälp. Inför en bildfördjupningskurs ska jag leta inspiration till sminkningar som jag sedan ska utföra och ta kort på. Jag behöver helt enkelt några tips eller lite inspiration så är det någon som har någon idé på färgkombinationer eller kanske bilder på något snyggt så kommentera gärna. Tack på förhand.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0