Here's the beat that will make you sin !

När det kommer till att uttrycka sig inom såväl teckning som texning så är det alltid början som är svårast. Man ska komma med en bra grund och fånga den som läser eller betraktar resultatet. Speciellt svårt är det när man är för mörkrädd för att kunna koncentrera sig på att uppnå en bra meningsbyggnad eller fängslande rubrik. Jag vet ännu inte varför jag ens anslutit mig till det redan löjligt stora antalet bloggare men jag tror att det hela bottnar i att jag finner en tröst i att få uttrycka mig på något sätt. Det hör väl till en estetiskt verksam människa att vilja skapa.. och i mitt fall att formulera om tankar till ord vilket har visat sig vara en svår konst att hantera. Speciellt när jag vill erkänna mig lite känslomässigt ostabil och obalanserad.Till och med nu vältrar jag mig i snygga ord fastän min mening egentligen är ganska enkel.






Jag planerar att, genom den här bloggen, föra ut mina intressen och tankar till de som är intresserade. Som jag tidigare förklarat sä är estetik, inom de flesta områden, det som dominerar mina intressen och resultatet av mina kreativa arbeten är det som kommer fylla bloggen. Det kommer bli bilder på sådant jag målat och ritat och bilder på sminknigar jag gjort. Det kommer bli tips på bra böcker, musik, filmer, anime, manga, recept och annat som jag tycker är värt att dela med mig av. Det kommer bli fakta om sådant som intresserar mig såsom astrologi, kultur, historia och mycket mer. Det kommer bli poesi och noveller både skrivet av mig själv och andra. Till sist kommer det även finnas ett och annat privat bloggande där jag skriver lite vad som rör sig i mitt trassliga huvud och vad som händer runtom det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0