Pretty girl • Pretty boy • Pretty insane

phiew * suckar lätt och drar in doften av lugn morgon * Sitter naken insvirad i ett blått och vitt överkast med söta blommor på.. och lika luddigt och mjukt känns mitt sinne idag :3

Sitter hemma hos älskling i Hassela, nyvaken och väntar på att han ska komma in igen. På golvet står en godispåse som är alderes för lockande för att låta bli. Jag köpte ett helt kilo godis till min älskling, för att jag är en sån underbar flickvän ♥

Nästa vecka blir det dreads igen :) Ljusblå, lila och svarta.. längtar !!!


Bjuder på en nästan 2 år gammal bild på mig innan jag går och kryper ner i sängen igen :) puss <3





isch, fula ögonbryn, ful sminkning, ful lugg X'D ... men vem var inte ful som 15 åring ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0