100116

Sitter ensam hemma och väntar på att det ska bli natt så att johan kommer hit och jag får lite sällskap. Hatar att vara ensam. Jag har hört efter med de få människor jag orkar med just nu men alla verkar vara upptagna eller inte kan ta sig hit förän väldigt sent. Har suttit vid den här dumma burken i snart 3 timmar bara för att få vara social.. men men :/

Ikväll tar jag förmodligen ur dreadsen. Jag har varit less ett bra tag på samma gamla frisyr, plus att det slitern tydligen på rötterna och jag vill helst ha kvar mitt tjocka friska hår. Har fixat lite löshår som jag ska klippa upp så att det blir bara drygt en decimeter längre än mitt eget och sedan bleka lite slingor och färga rött. Det kommer bli tjockt, rött och busigt ;) Det som är lite synd är att det är svårt att matcha med en av mina favoritfärger - lila. Jag får hålla mig till mycket brons, guld, brunt och grönt :) Stackars johan hatar att jag börjar bli så "naturlig". Fick han bestämma skulle jag ha ljusrosa dreads, spikrak lugg och pigtails men det känns inte riktigt mig.



Så nu sitter jag och väntar på söta Fido <3

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0