100113

Jag funderar på att ändra designen på bloggen. Det känns inte som att den fungerar med min personlighet längre ^^, Trots att jag har kvar mina skruvade ryck och knasiga stunder så känns det som att jag förändras.. Jag vet inte.
Jag känner mig lugnare, tryggare och mer säker på mig själv. Skönt! Jag känner inte längre att jag är ful utan snarare relativt medelmåttig, ibland kanske tillochmed lite snygg.. och det duger väl? Det är ju bara bra om man är nöjd med sig själv! Jag är ganska säker på vilka mina vänner är och är inte lika naiv när det kommer till att välja vilka man umgås med. Jag är mer säker på vem jag är.

Speciellt skönt är det att jag har styrkan att välja bort de vänner som bara drar ner mig. Jag är så less på människor som har så dåligt självförtroende att de måste vara spydiga och bitska mot andra, inklusive sina vänner. De personer som tar åt sig av detta ska förmodligen göra det också. De enda som jag har riktigt nära just nu är min älskade Johan och min bästa vän Fido som är en av de få tjejer som jag klarar av att umgås med. Verkar som att vissa i ens närhet bara ska bete sig pinsamt och spydigt... orkar inte med sådant!

Nu ska jag rita en ny header till bloggen.. förnya, förbättra.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0