100908

Just nu sitter en extremt kissnödig tjej och lyssnar på the cranberries -zombie. Jag dras för att utföra mitt behov eftersom jag har börjat kissa blod >.< Kanske inte sånt ni vill veta men jag kan knappt koncentrera mig på något annat. Var hos herr doktorn idag och kollade upp det. Det var väldigt intensivt för att vara blåskatarr men jag fick iaf ett recept på Idotrim. Om det inte funkar måste jag komma tillbaka för lite blodprover och annat skoj.. och jag som är hypokondriker! Smärtan leder till sporadisk svindel och ett jävla temperament. Jag hatar att ha ont ò.ó Så inge mer jobb för mig den här veckan.. dammit!

Har iaf jobbat idag så det blir en tidig kväll ikväll. Kliver man upp klockan 5:00 för att åka till jobbet så är man inte jättepigg på sena nätter, även om 6:ans nattliga utbud med 2 and 1/2 men och scrubs lockar. Jag saknar "sommarlovets" obligatoriska tv:maraton men har ersatt det med böcker. Har nyligen läst en bok, av Benny Rosenqvist, som heter Ljustfolket. Den är inget för den trångsynta människan utan man måste ha en viss acceptans gentemot andras trosuppfattning och helst vara andligt lagd. Skitbra bok iaf! Jag läste ut den på en kväll och en morgon :) Nu läser jag boken " året då hästarna kom" av Mary MacKey. En skönlitteratur som utspelar sig i Europa för ca 6000 år sedan.. jag som böcker som utspelar sig i antika kulturer. Jag fullkomligt älskar dem!
På fredag blir det marknad och jag längtar efter att få träffa en massa bekanta, och kanske lite nytt folk :) Det är inte så roligt att agera "vuxen" och ha ett jobb när det innebär att man inte kan umgås med sina vänner på samma sätt. För att byta ämne utan anledning så är jag svarhårig igen :3 Bilder på den nya frisyren kommer så fort min kamera har valt att sluta gömma sig för mig. Ibland tror jag att det är gammelmormor som är här och jävlas med mig ♥
Aja, trots omständigheterna tänker jag vara en glad Bambi ikväll och resten av veckan :) I'll talk to all of you soon.. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0