100915

Sitter och lyssnar på ljuvliga Infected mushroom och kikar på inspiration till min portfolio. Någon gång nästa vecka ska jag få träffa en tatuerare som jag förhoppningsvis kommer få jobba hos som lärling. Samtalet är gjort och ett möte väntar.. så ni kan ju gissa vem som är spänd? Jag är sjukt jävla nervös och hoppas verkligen att jag och mina skapelser duger :)  Tips på motiv någon?

Nu ska jag gå och äta lite mackor med kalkon och bearnaise. Kan det bli mer onyttigt och mer jag ?! Over and out

Kommentarer
Postat av: Alex

Re: aw! Ja men det är faktiskt exakt de sakerna jag vill "blogga" om, så det är perfekt:D

hihi tack!:*

2010-09-18 @ 19:04:53
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0