100928

Mamma har precis kommit hem från båten så nu sitter vi i vardagsrummet med tända ljus och kikar på tv. Mysigt :) Jag smiter ut på reklampauserna och eldar så att jag kan bada badkar senare. Det var sjukt längesen jag badade så nu ska jag passa på.

Imorgon ska jag träffa Elina på stan för att fika lite. Det kändes som att det var på tiden att hon och jag fick sitta ensamma och prata skit.. hon är en bra lyssnare ♥ Efter fikat tänkte jag och mor bege oss till friskis och svettis gymmet. Det ska bli skönt att få röra lite på sig.
På fredag ska jag och ett gäng kompisar gå på bio. Det blir resident evil: afterlife i 3D. Jag har hört att den är bra så det ska bli roligt :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0