110221

Jag brukar sällan shoppa kläder eller liknande, främst för att jag inte är så rik... men nu har jag unnat mig själv ett par skor och en väska. Skor är en av mina stora svagheter, jag är ju trots allt kvinna ;) Men konstigt nog har jag inte så många par skor. När jag såg de här skorna blev jag helt förälskad så jag skyndade mig att beställa dem! De kommer ifrån Nelly.se!

Jag passade på att beställa en väska som kommer vara helt perfekt i sommar! Jag kanske är färgstark personlighetsmässigt men när det kommer till kläder, skor, väskor, smycken, smink... ALLT, så håller jag mig till svart, grått och en del mörka färger. Trots detta så blev jag helt såld på denna väska så jag beställde den också och även den kommer ifrån Nelly.se
Den kommer som sagt vara helt perfekt i sommar :) Ljuvligt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0